Start > Körkortsforum > Dåliga körlektioner!

Dåliga körlektioner!

Gäst 2014-05-19 11:55 ! Citera #
Har nu bara 2 veckor kvar till min uppkörning och jag börjar tvivla på mig själv om jag verkligen är redo. Dom senaste körlektionerna har gått riktigt dåligt! Jag menar, SEX motorstopp vid rödljus på en lektion är ju inte acceptabelt bara.. och även andra småfel hela tiden. Min körlärare har nog aldrig varit så tjatig och jobbig som han är nu. Någon mer som känner som jag? Är det bara nerver kanske eller borde jag skjuta upp min uppkörning? :/
Blööööö!
Jossan-88 2014-05-19 12:09 ! Citera #
Det låter som om du tänker för mycket på din uppkörning, och du verkar ju inte ha haft problem förut. Så du vet ju att du kan!! Ta det bara lugnt och fokusera på den körningen du gör när du väl är ute, och släpp alla tankar om vad som komma skall så ska du se att det går bättre :)

Lycka till!
Gäst 2014-05-19 19:55 ! Citera #
Håller med Jossan. Du kan även lära dig hitta dragläget i bilen sen gasa lite mer bara. Efter en liten stund så hittar du dragläget och kan redan börja rulla med bara foten i kopplingen när du lyft foten väldigt lite från dragläget.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest