KLARADE PRECIS KÖRKORTET I FARSTA :-) SÅÅ LYCKLIG
Jag vill bara säga att ni ska ALDRIG ge upp.
Första gången blev jag så besviken och ledsen, andra gången jag kuggade i Farsta ville jag nästan skita i allt!
Min körkortsstillstånd går ut om typ 3 veckor, likaså min teori som jag klarade på första försöket! Hade såån press. Har dessutom endast kört på Trafikskola och lagt ut så SJUKT mycket pengar.
De 2 första gångerna då jag körde upp MED trafikskola så kuggade jag. Skulle få vänta till typ slutet av JUNI till nästa gång bara för det är såå långa väntetider nu när det börjar bli sommar.... Dessutom kostar det 1800 kr att köra upp med trafikskolans bil... don’t have any money left typ... Så tänkte vafan, nu kör jag upp som privatist i FARSTA och får se. Gick in på hemsidan och det fanns tidigast tider vecka 29... Say what?????
Tog en paus och ringde min bästis och storgrät... Sedan gick jag in igen och det var PRECIS en avbokning. Så på 2 dagar fick jag en ny tid och idag klarade jag det äntligen! SÅ GE INTE UPP!!!!! Den här känslan är sååå otroligt skön när man klarat det och nu bryr man sig inte om alla pengar, tid och stress man gått igenom... NU HAR JAG KORET :-)