Start > Körkortsforum > Kan ni frågorna här, klarar ni…

Kan ni frågorna här, klarar ni teoriprovet

Huxflux 2014-05-01 15:39 ! Citera #
Jag klarade ganska nyligen teoriprovet, och frågorna var mycket enklare på teori provet än de som frågas här. Jag kände igen nästan alla frågor som ställdes då dem finns med här på korkortonline (trodde det var ett skämt nästan då många av frågorna var identiska). Så klarar ni frågorna här, och förstår innebörden av frågorna så tror jag att ni klarar er. Lycka till.

:D
Gäst 2014-05-01 22:00 ! Citera #
Gratis ! hur mycket fick du ? 8-)
Gäst 2014-05-02 16:52 ! Citera #
Gäst
Gratis ! hur mycket fick du ? 8-)

Tack, 58!
Gäst 2014-05-06 15:50 ! Citera #
Vem har tagit bort frågorna som var här :? :?
Gäst 2014-05-06 16:03 ! Citera #
Gäst
vem har tagit bort frågorna som var här :? :?

Offentlighets- och sekretesslag (2009:400)

4 § Sekretess gäller för uppgift som ingår i eller utgör underlag för kunskapsprov eller psykologiskt prov under en myndighets överinseende, om det kan antas att syftet med provet motverkas om uppgiften röjs.
Matteee 2014-05-07 20:53 ! Citera #
Tjabba! Hur ofta tränade du på frågorna här? och kom det mycket miljö frågor?
Jag köpte alla dom där 1000 frågorna här och gjorde nyss mitt första test och resultatet blev 58 rätt av 65 möjliga!
Innan har jag pluggat på elevcentralen och klarat nästan alla faser och givetvis läst ut hela körkortsboken ”du och jag i trafiken”.
Jag har kunskapsprov den 3e juni och uppkörning precis efter.. Så jäkla nervös. men känner mig ändå rätt säker på att det kommer gå bra, så säker att jag t o m beställde besiktningstid till bilen någon timme efter! 8-)
Gäst 2014-05-08 10:48 ! Citera #
Matteee
Tjabba! Hur ofta tränade du på frågorna här? och kom det mycket miljö frågor?
Jag köpte alla dom där 1000 frågorna här och gjorde nyss mitt första test och resultatet blev 58 rätt av 65 möjliga!
Innan har jag pluggat på elevcentralen och klarat nästan alla faser och givetvis läst ut hela körkortsboken ”du och jag i trafiken”.
Jag har kunskapsprov den 3e juni och uppkörning precis efter.. Så jäkla nervös. men känner mig ändå rätt säker på att det kommer gå bra, så säker att jag t o m beställde besiktningstid till bilen någon timme efter! 8-)

Bara du förstår innebörden av varje fråga så kommer du klara det galant , typ: du ser att någon ska gå över en övergångsställe , du vet att du måste stanna , men varför? Jo för du har väjningsplikt mot gånde.. de va ett exempel bara , INNEBÖRDEN bakom frågorna att du förstår varför det är som det är. Lär dig inte svaren utantill , för dem kommer blanda ihop det ganska mkt med formuleringar.
Rojda 2014-05-10 01:32 ! Citera #
Har en fråga, köpte frågorna här för två dagar sen, har hört så mycket bra om sidan, plus läst i forumet. Har mitt teoriprov snart igen, kuggade för 2 gången, då jag blir för nervös, och då frågorna är väldigt komplicerade. fick 67-70 på min trafikskola på de pärmarna, köpte en annan pärm vid namn körkortsskolan.se men den var inte så jätte bra, där fick jag 60-65. Dessa frågor är en aning svårare.. så ifall jag kan dessa frågor nu och försöker förstå innebörden, tror ni att man klarar sig då? för vet ju inte vilka frågor som kommer nu..och alla som tränat på den här sidan säger att de klarat. har väldigt mycket stress då jag måste fixa teorin inom två månader.
Gäst 2014-05-10 01:58 ! Citera #
Rojda
Har en fråga, köpte frågorna här för två dagar sen, har hört så mycket bra om sidan, plus läst i forumet. Har mitt teoriprov snart igen, kuggade för 2 gången, då jag blir för nervös, och då frågorna är väldigt komplicerade. fick 67-70 på min trafikskola på de pärmarna, köpte en annan pärm vid namn körkortsskolan.se men den var inte så jätte bra, där fick jag 60-65. Dessa frågor är en aning svårare.. så ifall jag kan dessa frågor nu och försöker förstå innebörden, tror ni att man klarar sig då? för vet ju inte vilka frågor som kommer nu..och alla som tränat på den här sidan säger att de klarat. har väldigt mycket stress då jag måste fixa teorin inom två månader.

Du tar det det denna gång! Bara läs frågorna här och svara på dem , och förstå innebörden med varje fråga (varför just saker och ting är som dem är) lär dig inte bara svaren utantill. om du lyckas med det , så kommer du klara det utan problem. Det funkade iaf för MIG och det borde det gör för dig med. Lycka till =)
ziko 2014-05-11 02:44 ! Citera #
Hej jag kan verkligen rekomendera denna sidan pluggade enbart här i en och en halv månad ingen bok,och klarade teori på första

Senaste foruminläggen

Rubrik
8
I går 20:00
3
2024-11-20 20:23
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest