Jag är så JÄVLA besviken på mig själv! Min körlärare sa: Kör du som du gjorde igår har du körkort 98% chans varpå jag känner mig lite säkrare eftersom jag även en dag tidigare klarade teorin. Sedan får jag världens trevligaste inspektör som vanligtvis Godkänner typ alla! (varpå jag slappnar av ännu mer) Säkerhetskontrollen gick bra, behövde bara kolla typ bromsen.... MEN sedan började vi prata (för mycket) Vi hade super trevligt i bilen, varpå jag koncentrerar mig mer på vårat samtal så jag missar sammanlagt 3 destinationer/ avfarter och får vända tillbaka...sedan kör en bilist om mig så det är typ en halvmeter mellan våra bilar = Avståndet är för kort. Min körlärare såg ut som ett frågetecken när inspektören sa att jag inte klarat det p.g.a Miljömedveten körning då jag fick vända hela tiden + avståndet. Jag har aldrig kört så dåligt som på uppkörningen :-(
Jag är så SJUKT besviken på mig själv. Grät hela vägen hem! Behöver verkligen peppande ord om någon mer som kuggat! Jag vet att jag kan så mycket bättre En positiv sak i det hela är att jag hade tur att få en till uppkörningstid om bara 2 veckor!