Start > Körkortsforum > Teoriprov imorgon, känner mig …

Teoriprov imorgon, känner mig inte förberedd...

Jossan-88 2014-04-07 15:46 ! Citera #
amandaevelina
Teoriprov idag kl 13:15. Kallsvettandes och bajsnödig gick jag in i lokalen, fick dator nummer 4 och satte mig genast ner och började. ”Vad i h...?” var min första reaktion. Frågorna var kluriga, och jag gissade nog på många men jag försökte tänka logiskt och använda mig av uteslutningsmetoden. Jag kollade igenom alla svar en gång efter jag var färdig, hade då 2 minuter kvar så jag satt tiden ut i princip...

Det var fruktansvärt att trycka på ”visa resultat” knappen och vänta de där få sekunderna som kändes som en evigheeeeeeeeeet... GODKÄND! 59/65. Känslan jag fick då går inte att beskriva, jag dansade ut ur rummet och har fortfarande ett leende som räcker flera varv runt skallen. Var rätt säker på att jag skulle kugga då frågorna var kluriga och vissa hade jag aldrig stött på innan. Nu återstår uppkörningen imorgon kl 13:45, nervös igen... Suck. Nu är det nära! :D

Stort grattis!!
Jag känner igen mig hur jag var när jag skulle skriva mitt prov, jag hade som du knappt sovit något på hela natten. Och när man satt i väntrummet på att det skulle börja så mådde man nästan lite illa av all nervositet som man hade. Och precis som du så tyckte jag att vissa frågor var otroligt kluriga i början, men då jag hade gått igenom hela provet och hade börjat lugna ner mig lite så gick jag tillbaka för att kolla igenom alla frågorna igen så såg jag att frågorna var inte så kluriga i början som jag först trodde, det var nog bara min nervositet som spökade :) Hoppas nu att du kommer greja uppkörningen imorgon!!!
Gäst 2014-04-07 15:58 ! Citera #
Grattis!!!!! Men jag är inte förvånad. Liksom Jossan känner jag igen mig själv i din beskrivning.
ewe 2014-04-11 21:08 ! Citera #
Hej kan man få lite ex på frågor du ni fick?? jag skriver på onsdag o har redan ont i magen kan inte koncentrea mig äns:(:(
Jossan-88 2014-04-12 13:33 ! Citera #
ewe
Hej kan man få lite ex på frågor du ni fick?? jag skriver på onsdag o har redan ont i magen kan inte koncentrea mig äns:(:(

ewe: Försök att koncentrera dig istället på ditt pluggande istället för att lära dig en massa frågor som vi andra har fått, det är inte ens säkert att du kommer få samma frågor som vi kan dela med oss av :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
8
I går 20:00
3
2024-11-20 20:23
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo