Åhhh!! Äntligen klarat detta.
Klarade teorin 9 Dec. Kuggade uppkörning dagen efter i Jakobsberg. Kuggade även andra gången i Jakobsberg. Kuggade en tredje gång i Farsta (svarthårig hårig dum gubbe) och för fjärde gången i Sollentuna.
Upplevde att framförallt andra gången i Jakobsberg att det var fånigt att kugga mig då jag inte hade gjort ett enda fel, utan bara skulle kollat ”lite extra” på påfarten. Alltså låångt innan jag kom ”bredvid” trafiken. Men lite svårt att titta på den vägen när vägen man kör på som nästan alla uppfarter är, var väldigt kurvig och jag inte hade kommit på raksträcka ännu att ens accelerera.
Nåja! Bokade i veckan och fick en snabb tid i Flen och fick en tid för skrivning i E-tuna. Klarade Provet med 57 p och uppkörningen gick jättebra! Hade världens snällaste kvinna som inspektör som var så lugn och framförallt FÖRSTÅENDE. Jag råkade köra lite för fort på en gångfart och lite fort på en 70 väg men resten gick bra men väldigt väldigt skakigt i både ben och händer. haha!
Tipsar er verkligen att köra upp i Flen. Där får man verkligen chans att VISA vad fan man går för. Att klara körkortet innebär inte att man är en klar förare, utan är tillräckligt säker för att släppas ut för ”självträning”. Tycker att Stockholms inspektörer är onödigt hårda, men samtidigt så dör det ju väldigt mycket i trafiken av idioter som inte kan köra bil så...
Jag trodde alllldrig att jag skulle fixa det.... kunde inte sova på hela natten och kändes som jag hade hällt i mig 10 redbull typ. Adrenalinkick???
Lycka till allihoppa! Kör i Flen...!