Start > Körkortsforum > Teoriprovet

Teoriprovet

Lana 2014-03-27 15:43 ! Citera #
Jag gjorde nyss teoriprovet för första gången kuggade och fick 37 !!! suck....
Ni som fick godkänt på teori provet hade ni klarat alla tester online först eller,,,,
Jossan-88 2014-03-27 23:14 ! Citera #
Lana
Jag gjorde nyss teoriprovet för första gången kuggade och fick 37 !!! suck....
Ni som fick godkänt på teori provet hade ni klarat alla tester online först eller,,,,

Ja.. Jag låg på ett snitt mellan 62-64 rätta svar hela tiden..Så om du bara fick 37 så är det ett klart tecken på att du gjorde ditt teoriprov alldeles för tidigt..
Gäst 2014-03-28 00:11 ! Citera #
Jag körde fast jag med, igår, med 47 poäng, och blev väldigt nervös. Dåliga bilder, för lite tid - ska träna mer, men undrar om jag inte blandade ihop all inlärd teori för jag pluggar för mycket?
inspektörn 2014-03-28 05:14 ! Citera #
Writer!
Vad var det för fel på bilderna??
Gäst 2014-03-28 08:49 ! Citera #
Lana

Jag klarade testerna online först, hade inte ekonomi att chansa på turen. Efter att ha gjort några tester märkte jag vilka delar som ställde till problem och fokuserade sedan på dem. Väldigt lärorikt att försöka förstå varför ett visst svar är rätt eller fel och där erbjuder körkortonline extremt bra material, jag använde elevcentralen istället (för det ingick i mitt paket) och då går en hel del tid åt att söka information istället.
lana 2014-03-29 17:34 ! Citera #
Tack, alla ska träna mer och plugga mer och vänta med att boka upp mig för tidigt med teorin och uppkörningen. Var skit arg den dagen jag kuggade på teorin men som sagt träning ger färdighet och jag har inte bråttom men man vill ju ha det där kortet snart. Det känns som man vill GE UPP men det är tyvärr inget alternativ efter all energi och pengar man lagt ner på det här ...Lycka till allesammans !
Matteee 2014-05-19 18:07 ! Citera #
Hur gick det?? Har du gjort något mer och klarat det? :D
Gäst 2014-05-21 11:31 ! Citera #
> Hello!
> i am interested about Korkörtteori provtest
> but russian languages..
> > coul you hapl me ?how i can learn ..
> thanks .drive test i have don it already ..and i have 2 mounth lef ..
> thanks

Senaste foruminläggen

Rubrik
8
I går 20:00
3
2024-11-20 20:23
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov