Start > Körkortsforum > Andra gången gillt!

Andra gången gillt!

Gäst 2014-03-21 17:32 ! Citera #
Woho! Klarade uppkörningen och därmed inkasserade jag körkortet! Blir till att fira i helgen. Klarade därmed Teorin för andra gången igår med 58poäng, so happy! :)
Gäst 2014-03-22 18:12 ! Citera #
Grattis!! måste vara den bästa känslan! jag hoppas på den känslan på tors när jag har min första uppkörning, teori på tisdag och jag hoppas verkligen det går vägen.. orkar inte göra om prov för det drar ut på tiden så mycket :lol:
Gäst 2014-03-23 08:33 ! Citera #
Vet exakt vad du menar, jag förvänta mig faktist inte att klara det. Dock så var jag rätt säker på teorin. Jag var helt chockad hela fredagen och visste inte egentligen vad jag skulle känna. Kan säga att en stor sten har släppt och jag kan fortsätta att lägga min energi på annat, det är den bästa känslan!

Jag får önska dig lycka till och ge aldrig upp. Det kommer vara värt kämpet kan jag säga! :)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest