Start > Körkortsforum > Körkort idag!! fyfan va gött!

Körkort idag!! fyfan va gött!

celeron 2014-03-18 16:17 ! Citera #
åhh vetni!! 3e gången gillt i en stad jag aldrig kört. men en underbara uppkörningskvinna!! 20min var vi ute...

på vägen tillbaka säger ho ”jaa. du följer vägen ner å ställer dig nånstans. du behöver inte parkera. bara ställ dig så vi inte blockerar vägen! så fyller jag i det vi gjort idag, de du klarat å misslyckats med..”
jag ”ahaa okej...... ” med tanken ”helvete nu gick de åt helväält!!”

hennes ord va: fan du kan ju köre! detta gick som en dans.. Kör försikting nu!! :D:D
ge aldrig upp!!
Köööörkort2014 2014-03-18 17:13 ! Citera #
Storr grattis! Bästa känslan när man väl klarar det!
celeron 2014-03-18 18:13 ! Citera #
Köööörkort2014
Storr grattis! Bästa känslan när man väl klarar det!

tack! japp de vare!! gött när man kan ta ut sin egen bil å ta första svängen! :D
Gäst 2014-03-18 22:22 ! Citera #
Grattis! Är det ”lättare” att köra upp med en kvinnlig uppkörningslärare tro? Tycker jag har hört fler som haft den uppfattningen iaf..
celeron 2014-03-20 18:26 ! Citera #
yatzy
Grattis! Är det ”lättare” att köra upp med en kvinnlig uppkörningslärare tro? Tycker jag har hört fler som haft den uppfattningen iaf..

Jag tyckte de va lättare. Hon var mer avslappnad märke jag... de fick mig bli mindre nervös.

Senaste foruminläggen

Rubrik
13
I dag 08:23
4
I går 14:32
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest