Kuggad

Hammodi 2014-02-24 17:33 ! Citera #
Hejsan
Jo de så att jag hade min första uppkörning idag efter 30 lektioner jag har tagit.
Han som jag gjorde uppkörningen med var en nybörjare så en riktig lärare fick följa med i bilen.
Han bad mig att köra ut ur parkeringen osv.. så hade jag några fel och jagvisste att jag skulle kugga men inte i alla punkter. har lagt in 16 tusen kr hittils på uppkörningen. Vadfan ska jag göra nu liksom vems fel är det min eller läraren som jag körde lektionerna med jag kugga exakt på alla punkter och blev inte ledsen den stunden men nu när jag kollar protokollen och ser att allting är fel så hur fan ska man få självförtroende.
PS bokade ny prov för imorgon samma ställe -Sollentuna
Gäst 2014-02-24 19:17 ! Citera #
Hej!

Träna mer, och variera dig! Ta en körlektion till och se till att allt sitter! Du fixar uppkörningen nästa gång! :)
SnartKörkort2014 2014-02-24 19:43 ! Citera #
Hej,

Det var tråkigt att höra. Jag skulle råda dig att inte boka in ett nytt prov så snabbt. Träna istället på dem punkterna det gick mindre bra på idag och på så sätt öka dina chanser till att bli godkänd nästa gång. Om du inte är nöjd med din lärare, byt körskola. Jag vet att det är lättare sagt än gjort, hoppas att det går bättre nästa gång!
Hammodi 2014-02-25 15:22 ! Citera #
Jo de så att idag gick det mycket bättre än igår hade 11 underkänt igår och idag var det 5 mindre än hälften bokade ett nytt prov 3 mars så hoppas att den går bra:)

Senaste foruminläggen

Rubrik
13
I dag 08:23
4
I går 14:32
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor