Start > Körkortsforum > MÅL: Körkort inom mars månad!

MÅL: Körkort inom mars månad!

Gäst 2014-03-08 13:40 ! Citera #
Köööörkort2014
Nu har man kööörkortet!

men gu

Grattis!

Hur var det, vad fick du göra, hur kändes det? :D
Köööörkort2014 2014-03-08 17:37 ! Citera #
Tack! Jag var jättenervös men jag hade en körlektion innan och min lärare peppade mig mycket så att det släppte. Lugnade ner mig men väl inne i deras kontor så byggdes nervositeten upp igen pga väntan haha. Men ut kom inspektören som var hur trevlig som helst, riktigt pratglad var han och pratade inte han så nynnade han på någon låt.

Säkerhetskontroll som gick snabbt till, körning på motorväg, och körning inom tättbebyggt område. Backa runt hörn sen tillbaka till skolan igen! Gjorde ett fel som jag skäms för att säga haha men annars körde jag bra! Och det viktiga var som han sa att vi kommer tillbaka till trafikverket levande! Haha. Det kändes otroligt skönt, en börda lyftes ifrån mina axlar. Har sens dess gått runt och bara lett!

Bland det viktigaste är att VISA att man är säker, trygg bakom ratten. Tro på dig själv, visa att du kan köra bilen och inte att bilen kör dig. Och fokus! Man kan ju köra annars skulle man inte få för sig att boka tid, så fokusera på målet och låt inte ett fel eller nervositeten ta över dig.

Lycka till allesammans!!
Köööörkort2014 2014-03-08 17:39 ! Citera #
Klarade föresten teorin och uppkörning på första försöket!
Gäst 2014-03-09 22:44 ! Citera #
Le och jag känner med dig - hur kul som helst, helt annat liv ju, då kan man köra och få jobb, samt ta sig överallt.

Stanna gärna här - och berätta det du kan och hur går det med körkortet i handen. Vilka körmoment känns som jobbiga när man är nybakat förare. Det gäller ju också träna upp sin körkunskaper. Tack för pepp, jag i desperat behov av körkort. Gör mitt bästa.
Gäst 2014-03-12 12:27 ! Citera #
Ett stort grattis! Det verkar som du haft fullt fokus på det du ska göra. Det är väl det som gäller antar jag.;)
Köööörkort2014 2014-03-13 15:28 ! Citera #
Tack allesammans!
Gäst 2014-03-31 10:59 ! Citera #
Köööörkort2014
Nu har man kööörkortet!

Grattis vad kul ;)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov