Start > Körkortsforum > Hur var eran inspektör?

Hur var eran inspektör?

celeron 2014-02-10 15:01 ! Citera #
Drar ihop sig för uppkörning.. undrar hur eran var? var det en han eller hon? trevlig? pratglad? ungefär ålder? är det bättre om man pratar än sitter tyst ? :) för det är så att jag kör bättre om jag pratar med någon.. :P
kkrs93 2014-02-10 15:19 ! Citera #
celeron
drar ihop sig för uppkörning.. undrar hur eran var? var det en han eller hon? trevlig? pratglad? ungefär ålder? är det bättre om man pratar än sitter tyst ? :) för det är så att jag kör bättre om jag pratar med någon.. :P

Tjena Celeron! :-)

Tror att ’’Hen’’ Frågar varje uppkörare, om den vill att man ska vara tyst eller prata mycket. Bara vad jag tror!

Trevlig är nog dom allihopa, med undantag för en dålig dag eller nåt?
Om du kör bättre när du pratar med någon, så säg det till Hen :) Good luck!
Gäst 2014-02-11 18:31 ! Citera #
kkrs93

Tjena Celeron! :-)

Tror att ’’Hen’’ Frågar varje uppkörare, om den vill att man ska vara tyst eller prata mycket. Bara vad jag tror!

Trevlig är nog dom allihopa, med undantag för en dålig dag eller nåt?
Om du kör bättre när du pratar med någon, så säg det till Hen :) Good luck!

gick åt helvete...... :(
kkrs93 2014-02-11 22:58 ! Citera #
Vad gick fel?
celeron 2014-02-14 17:59 ! Citera #
kkrs93
Vad gick fel?

han tyckte jag inte kolla döda vinkeln och vände på mig när jag backade runt ett gathörn.

Gav till svar : ehm... jo? det hade du sett om du kollat och inte tafsat på surfplattan. Så pratat med chefen i orten jag gjorde det på. Och han sade att jag inte är den första som haft synpunkter på att denna kollat på surfplattan och missat vissa moment.. Vilket även hände när chefen lärde upp denna. Så chefen skulle prata med honom, och se vad han säger. Sen ringa mig. Men inte ringt mig än.. Så har bokat ny uppkörning nu!:)

Senaste foruminläggen

Rubrik
13
I dag 08:23
4
I går 14:32
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo