Start > Körkortsforum > Grymt nervös inför uppkörninge…

Grymt nervös inför uppkörningen.

körkort2014 2013-12-30 15:56 ! Citera #
Hej ! Nu ska jag göra min uppkörning, och den är på torsdag den 2:a Januari 2014. Saken är att min körlärare tycker att min körning är jätte bra och allt fungerar utmärkt ! Jag har inga större problem med min körning, men är rädd för att min nervositet ska göra att jag kuggar. Många av mina vänner säger att dem kollar helheten i körningen. Jag gjorde min uppskrivning den 27 december och var jätte nervös när jag satt och väntade på min tur och teroin är det jag har haft svårast för men kom ut med ett leende på läpparna med 57 av 70 ! Saken är det att den nervösiteten jag hade innan jag kom in och fick göra mitt prov släppte när jag väl satt där. Men nu ska jag köra upp och har kämpat efter detta som in i och vill ej behöva göra om det. Någon som har erfarenhet av köringenjörerna på trafikverket i malmö hurdana dem är ? Sen tacksam emot tips och sådant. För min nervösitet har börjat påverka mitt humör nu också !
artonn 2014-01-02 19:35 ! Citera #
Jag kan rekommendera klara min uppkörning på första
Försöket du ska sova bra natten innan du kör upp så din järna e helt utvilad sen det enda du ska göra när du kör upp du ska va avslappnad o kolla mycket på speglarna o döda vinkeln samtidig ska du prata med han/hon som du kör upp då kommer det sluta kanon för dig jag behövde 20 min så va ja klar du ska inte tänka positivt o lita på din körning kommer du klara den utan problem
Lycka till
Gäst 2014-01-13 18:24 ! Citera #
Det är lätt att glömma bort att andas när man blir för stressad, och det ökar i sig stressen. Jag fokuserar ibland på magen och tar några djupa andetag, det hjälper iallafall lite.

Senaste foruminläggen

Rubrik
11
I dag 17:36
5
I dag 14:05
8
I dag 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest