Start > Körkortsforum > Varför folk inte klaga på fars…

Varför folk inte klaga på farstavägen?

guest 2013-11-27 14:16 ! Citera #
Jag har analyserat det i Farsta flesta examinatorer har dåligt beteende speciellt om du inte är Swede de trakassera dig att misslyckas . De har inte inte bra förståelse för att köra studenter , är deras metod för undervisning mycket dåligt . Jag undrar varför folk inte klaga på dem , kan jag klaga någonstans om dem ?

Jag körde på morgonen 08:10 när det är mycket trafik jag körde med marginal eftersom det fanns mycket trafik , jag var på de flesta höger körfält . På grund av god marginal jag kunde inte köra mer än 80 , medan hastigheten 110 som är rätt i den situationen , men han tvingade mig att köra mer . I förra var vi på 30 väg fanns det ingen trafik på vägen , han säger mig något snabbt på svenska ( jag är inte svensk ) Jag ber ursäkt vänligen säger det igen , han sköt paus så hårt utan risk och säga mig högt sluta . Han ville att jag skulle parkera nära en stor sten som jag inte kunde förstå eftersom han talade snabbt och jag bad honom tala om för mig igen och han bryter så knappast . Jag säger honom om ursäkt och sa att min svenska är inte perfekt , sade han till mig om ni svenska är inte bra , varför du kom till svenska licenstest . Detta gör alla mig så stressad och förvirrad , men ändå gjorde jag bra . På slut underkönt han mig att säga att marginalproblem.

Senaste foruminläggen

Rubrik
13
I dag 08:23
4
I går 14:32
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor