Teoriprovet
Hur många procent rätt tror ni man behöver ha här på körkortonline, för att ha en chans att klara det riktiga teoriprovet? Jag har 83% nu.
Jag är nervös att frågorna på det riktiga provet kommer vara mycket svårare än frågorna här och att jag inte känner igen frågorna?
Jag har läst körkortsboken en gång och håller på att läsa den en gång till och jag har pluggat här i några månader.
Jag kan bara beklaga!
Ännu en som inte har förstått vad teoriutbildningen går ut på!
Tänk efter!
Pluggade du på samma sätt inför proven i skolan?
Ja haha? Vad är det jag ska ändra på då?
Jag kan bara beklaga!
Ännu en som inte har förstått vad teoriutbildningen går ut på!
Tänk efter!
Pluggade du på samma sätt inför proven i skolan?
Jag har pluggat på samma sätt inför proven i skolan fast mycket mindre.. har oftast fått C på proven.
Dock är inte teoriprovet samma sak men ändå.. måste bara säga en sak, ditt svar gör mig ännu nervösare.
Du är ju orolig för att du inte skall känna igen frågorna!
Du pluggar ju bara frågor och svar, inte kunskap om ämnet!
Det du lär dig i teorin måste du kunna omsätta i handling på en tiondels sekund när du kör bil i trafiken!
Ok, statistikfrågor och liknande undantagna!
Aa okej fast det var inte ens min fråga. Hur många procent rätt har/hade du? Har du ens körkort?
Jag har haft körkort i 32 år!
Jävlar vad proffsig du måste vara då
Jepp!
Har t.o.m forskat i ämnet, så jag vet mer än dom flesta!
Det faller sig rätt naturligt att man måste veta innebörden av det man pluggar, för hur ska man annars kunna dra nytta av det när det väl kommer till kritan?
Jag själv läste körkortsboken 4 gånger, gjorde ett antal tester både här på körkortonline och på GratisTeori. Och låg i snitt runt 92% rätta svar. Klarade teoriprovet på första försöket med 59 rätta svar..
Senaste foruminläggen
Rubrik