Start > Körkortsforum > Trafikverket tider...

Trafikverket tider...

Magnuss 2013-10-17 23:30 ! Citera #
Tänkte boka Kunskapsprovet om två veckor men problemet är att här i Malmö finns det inga tider för Körprovet förens December, kollade också lite i Ystad, Eslöv, Helsingborg, Lund osv och samma sak gäller där. Vill inte vänta tills December när jag ska göra Kunskapsprovet om två veckor då kommer jag ha mycket press på mig och chansen att jag kuggar är stor och sen behöver jag göra om både Kunskapsprovet och Körprov och det kommer bara ta en massa tid.

Min fråga här: Kommer det nya tider eller är det bestämt att bara i December finns det tider för Körprovet?
frolle 2013-10-18 15:15 ! Citera #
Var samma sak för mig. Blev skit sur att jag skulle behöva vänta tills december... men jag kollade sen efter 1 timme och då fanns det en tid! :D Folk avbokar hela tiden så håll utsikt hela tiden :)
Gäst 2013-10-18 21:15 ! Citera #
Refresha sidan var 10-15 minuter så får du en tid rätt så snabbt, folk avbokar hela tiden. En kompis till mig fick tid för 3 uppkörningar inom en vecka (hon kuggades på alla :D).

Senaste foruminläggen

Rubrik
13
I dag 08:23
4
I går 14:32
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor