Start > Körkortsforum > Nervös inför uppkörningen

Nervös inför uppkörningen

Schumacher 2013-09-28 23:01 ! Citera #
Tja!

Har uppkörning nu på fredag i Sollentuna och är ganska nervös. Har kört väldigt mycket, dock inte en enda minut i svensk trafik :cry: bestämde mig att ta en ovanlig väg. Var på semester ganska länge i Sydamerika och lyckades faktiskt fixa körkortet :D dock är den hetsiga, aggresiva trafiken olik den svenska trafiken. Dock tvingade morsan mig att köpa en körlektion a la 80 min, hoppas det räcker :) Ville dock kolla hur mitt fall ligger till och hur stor min chans är att klara uppkörningen?

För övrigt blir det ingen mer Michael Schumacher körning för min del, ist satsar jag på ECO driving antar jag 8-)

tjo!!!
driv3r 2013-09-29 13:53 ! Citera #
Jag kan säga att reglerna är mer stränga här i Europa, så först av allt måste du lära dig reglerna. Du kan säkert hantera bilen men att tillämpa de svenska reglerna är det viktigaste. Sen så är vi svenska bilister mer hänsynsfulla och tar mera ansvar än nere i Sydamerika. Det säger jag av erfarenhet, så kan du reglerna bör det gå vägen. Det är omöjligt för oss att avgöra hur stor chans du har att klara uppkörningen då vi inte sett dig köra och vet inte vad du har för kunskaper.

Lycka till

Senaste foruminläggen

Rubrik
11
I dag 17:36
5
I dag 14:05
8
I dag 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor