Start > Körkortsforum > Köra upp i VISBY!

Köra upp i VISBY!

Hoppahenrik 2013-08-24 14:40 ! Citera #
Detta är något som jag ska försöka mig på om ett par veckor. Jag verkar ju vara den enda, eftersom att varenda tid är ledig..? Är det kanske någon annan som har kört upp på Gotland som har något att berätta?
driv3r 2013-08-26 15:20 ! Citera #
Kan ju inte vara svårt att köra upp på Gotland. Ingen trafik, inga gående, små vägar.
Urban 2013-08-26 22:51 ! Citera #
Visby är som vilken stad som helst.
Hoppahenrik 2013-08-27 20:46 ! Citera #
Tack för svar! Som jag har fattat det är det mycket backar i Visby, och mycket enkelriktat. På Gotland finns heller inga motorvägar :)
Emelie 2013-09-29 18:41 ! Citera #
Jag testade att köraupp iVisby sommaren 2012, men nu i efterhand förstår jag att jag absolut inte var redo vid den tidpunkten. Självklart kuggade jag. Det jobbiga med att köra upp på ”bortaplan” är nog, tycker jag, anvisningarna. Blev ombedd att köra till en viss parkeringsplats i centrum (norra delen) vilket jag helt missad. Blev en del landsvägskörning också. Har även hört att det är vanligt att man får anvisning mot flygplatsen osv... Men är du redo så är det säkert inga problem!

Senaste foruminläggen

Rubrik
13
I dag 08:23
4
I går 14:32
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor