Hej!
En del här vet hur mycket jag stressat upp mig inför mina uppkörningar.
Idag blev jag godkänd! Hur gjorde jag?
Jag kan ärligt säga att jag aldrig varit så nervös innan i hela mitt liv, mer nervös än under första uppkörningen. Jag trodde jag skulle spy 20 minuter innan. När inspektören kom så var det som att jag släppte allt. Han var förtroendeingivande. Jag började även tänka på hur jag brukade slappna av innan stora skyttetävlingar och jag gjorde som jag brukade göra då.
Det var lite skakigt i början såklart men sen blev jag helt avslappnad. Gjorde inga misstag. Krånglade till det en del vid en vändning på en väldigt smal väg men jag redde ut det också. Backa runt hörn som jag var orolig för klarade jag galant.
Jag körde väldigt mycket högerregel. Bromsade in vid ett ställe där jag senare upptäckte att det var enkelriktat. Men det sa jag högt att jag uppmärksammat. Sa att oj då. Dör var det visst enkelriktat och där skulle jag inte saktat ner eftersom det inte kunde komma några bilar från höger.
När vi var framme undrade han hur min teori gått, då trodde jag att det var kört men jag sa att den gått bra. Då sa han grattis till körkortet .
Överlycklig och känner att allt släppt nu .
Fast kan inte förstå riktigt att jag klarade det.
Tack Chrille (tror jag) och Jossan för era goda råd!