Start > Körkortsforum > Härligt med körkort!!!

Härligt med körkort!!!

Jossan-88 2013-07-04 18:24 ! Citera #
Fy vad härligt det är att ha körkortet klart...
Idag har jag och sambon kört ner till en badplats och haft picknick, det var så härligt att kunna vänta ut vädret tills solen började skina innan man gav sig iväg. Det hade aldrig gått om vi hade vart tvungna till att ta bussen.
Jag älskar att köra bil, nu inser man vad folk menade med att det kommer vara värt varenda minut av allt pluggande och allt slit man har lagt ner. Nu känner man sig verkligen fri, och att man fick en bil direkt av sambons föräldrar när man hade klarat uppkörningen är ju inte så dåligt det heller.. Jag är fri från bussar, fri från tåg!!! :D :D :D
reppson 2013-07-06 13:39 ! Citera #
Låter bra det, men varför säger du då ”FY” Om det är härligt med ett körkort ??
Jossan-88 2013-07-06 13:55 ! Citera #
Du kan inte bara anmärka på ett enstaka ord, utan du får se helheten i meningen så klart! :D
Gäst 2013-07-06 14:49 ! Citera #
O, Gud vad glad jag blev, när forumet trevligaste medlem fick sitt körkort och bil!!!!!

Grattis!
p.s: försvinn inte, hjälp oss att komma till körkortet, brukar få hjälp av dina inlägg.
reppson 2013-07-06 15:06 ! Citera #
Jossan-88
Du kan inte bara anmärka på ett enstaka ord, utan du får se helheten i meningen så klart! :D

ok skojja bara

själv har jag inget kk längre. en dum polis tog det i våras :(
nu törs jag bara köra till jobbet och hem inga längre resor.
Jossan-88 2013-07-06 16:20 ! Citera #
writer
O, Gud vad glad jag blev, när forumet trevligaste medlem fick sitt körkort och bil!!!!!

Grattis!
p.s: försvinn inte, hjälp oss att komma till körkortet, brukar få hjälp av dina inlägg.

Naaaw.. Tack så mycket, det är klart jag inte kommer försvinna, jag kommer titt som tätt titta till denna sida precis som jag har förut :D
Jossan-88 2013-07-06 16:22 ! Citera #
reppson

ok skojja bara

själv har jag inget kk längre. en dum polis tog det i våras :(
nu törs jag bara köra till jobbet och hem inga längre resor.

Jaså, men den dumma polisen hade säkert sina anledningar till att ta ditt körkort ;)
Men varför kör du överhuvudtaget när du inte har körkort längre?
Skulle dom komma på dig så kan det stå dig dyrt.. Bara ett litet tips från lilla mig :D

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I går 14:32
3
I går 14:28
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo