Start > Körkortsforum > Klarade uppkörningen idag!

Klarade uppkörningen idag!

Sweeet 2013-06-19 18:58 ! Citera #
Körde upp första gången idag och klarade det!Var sjukt nervös och bland det första som hände var att jag svängde ut på en landsväg,snabbt upp till 70 och plötsligt springer en räv upp från diket till höger och ut framför bilen.Jag lyckades titta snabbt i backspegeln för att kontrollera trafiken bakom (fanns ingen) och så bromsade jag varpå räven slapp bli mos ochbjag lyckades göra en perfekt inbromsning som var hård men ändå kontrollerad och ”mjuk”och fick absolut inte panik.Känns jättebra att veta hur jag hanterar en sån situation på riktigt och inte bara i teorin :) Sen var det bara att fortsätta köra och hoppas på att inte göra några misstag ;)
Gäst 2013-06-19 22:03 ! Citera #
ETT STORT GRATTIS TILL DIG! :D 8-)

Även jag klarade uppkörningen (på första försöket) idag, i Fagersta.
Kuggade dock på teorin igår, men har en ny tid den 27/6. (Fanns ingen tidigare i Örebro.)
Sweet 2013-06-19 22:33 ! Citera #
Grattis och lycka till med teorin,plugga massor och stressa inte så ska du se att du klarar det nästa gång!
glad37 2013-06-20 10:33 ! Citera #
Grattis! :D

Om du vill ha teoriprovet tidigare så kolla på Trafikverkets hemsida och logga in tidigt på morgonen.
Kan finnas tider som blir lediga när folk avbokar.

Lycka till!
Gäst 2013-06-20 14:32 ! Citera #
glad37
Grattis! :D

Om du vill ha teoriprovet tidigare så kolla på Trafikverkets hemsida och logga in tidigt på morgonen.
Kan finnas tider som blir lediga när folk avbokar.

Lycka till!

Tack för tipset! Sitter inloggad även nu, och håller koll.

Senaste foruminläggen

Rubrik
11
I dag 17:36
5
I dag 14:05
8
I dag 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo