Start > Körkortsforum > Trafikverkets Teoriprov..

Trafikverkets Teoriprov..

Jossan-88 2013-05-31 16:56 ! Citera #
Jag har en undran som jag inte kan finna något svar på, och det är så att jag undrar om man kan se dom rätta svaren när man har gjort det riktiga provet, d.v.s en liten förklaring på varje fråga på varför just det är det rätta svaret. Eller om man bara får ett slut resultat på om man är godkänd eller inte?
Hampus93 2013-05-31 20:24 ! Citera #
När du trycket på rätta får du resultatet. Sen kan du kolla vad du har haft fel på men det står inte vilket svar som är rätt heller. Och nej det finns inga förklaringar. Lycka till!
Jossan-88 2013-05-31 20:44 ! Citera #
Hampus93:
Okej, tack för svaret :D
Gäst 2013-06-17 15:17 ! Citera #
Hej. Hur gick teoriprovet? Hur var det?
Jossan-88 2013-06-17 16:24 ! Citera #
Gäst
Hej. Hur gick teoriprovet? Hur var det?

Jag har inte haft det ännu, ska skriva det den 26/6 :)
Gäst 2013-06-17 19:39 ! Citera #
Okej lycka till. Skriv sen hur det gick.
Har mitt den 29/7
Jossan-88 2013-06-17 19:51 ! Citera #
Gäst
Okej lycka till. Skriv sen hur det gick.
Har mitt den 29/7

Det ska jag göra :)
Lycka till!!
Gäst 2013-06-18 16:08 ! Citera #
Du har möjlighet att i några sekunder se frågorna du hade fel på, men inga svar/rätt syns.

Hade mitt första kunskapsprov i Örebro, kl. 11.15 idag, och det gick inte så bra. :cry:
(Tre fel för mycket.)
Var väldigt många bildfrågor med urusla/dåliga bilder, samt en hel del frågor om högerregeln.

Ska ta körprovet imorgon kl. 10.00 i Fagersta. Får verkligen hoppas att det går bättre. :|
P.s. Är det fler än jag som har stora problem med att logga in på VV:s hemsida? (Står bara och laddar, i evighet.)
Jossan-88 2013-06-18 16:17 ! Citera #
dguldstrand
Du har möjlighet att i några sekunder se frågorna du hade fel på, men inga svar/rätt syns.

Hade mitt första kunskapsprov i Örebro, kl. 11.15 idag, och det gick inte så bra. :cry:
(Tre fel för mycket.)
Var väldigt många bildfrågor med urusla/dåliga bilder, samt en hel del frågor om högerregeln.

Ska ta körprovet imorgon kl. 10.00 i Fagersta. Får verkligen hoppas att det går bättre. :|
P.s. Är det fler än jag som har stora problem med att logga in på VV:s hemsida? (Står bara och laddar, i evighet.)

dguldstrand:
Tack för ditt inlägg, men om man kan se svaren har jag redan fått svar på :)
Men tråkigt att du var så pass nära att klara teoriprovet, jag ska också skriva i Örebro. Och man blir ju lite nervös när du skriver att dom hade så pass dåliga bilder. Men bra att dom hade frågor om högerregeln, för den kan jag :D
Men hoppas att du får bättre frågor vid nästa skrivning och att bilderna är bättre då, för man tycker ju att dom borde vara så pass bra så man ska kunna se vad dom frågar efter!
Gäst 2013-06-18 20:48 ! Citera #
Jossan-88
Tack för ditt inlägg, men om man kan se svaren har jag redan fått svar på :)
Men tråkigt att du var så pass nära att klara teoriprovet, jag ska också skriva i Örebro. Och man blir ju lite nervös när du skriver att dom hade så pass dåliga bilder. Men bra att dom hade frågor om högerregeln, för den kan jag :D
Men hoppas att du får bättre frågor vid nästa skrivning och att bilderna är bättre då, för man tycker ju att dom borde vara så pass bra så man ska kunna se vad dom frågar efter!

Ja, jag tyckte att bilderna var under all kritik.
Nja, jag hoppas nästan att jag får samma frågor igen, för det var minst 2 slarvfel (som jag kan komma på nu i efterhand).
Måste vänta tills efter körprovet imorgon, innan jag vet när jag kan boka nästa teori. (Hoppas dock på en tid innan midsommar.)

Senaste foruminläggen

Rubrik
8
I går 20:00
3
2024-11-20 20:23
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov