Lite mer passande att lägga inlägget här! haha
Jo jag bokade prov för teori och uppkörning förra veckan. Så fick tider 28 maj och 2 juni. Så det är ju ungefär en månad kvar då fram till de båda proven. Uppkörningen är jag inte speciellt nervös för, känner mig trygg och är ute och övningskör nästan varje dag. Det är mer teorin som oroar mig! Jag har varit ledig från mitt jobb 80 dagar och har passat på att göra det mesta av körkortet klart på den tiden. Så har gjort alla STR faser klart och sammanlagt 70 tester trorja. Samt läst boken några gånger, har även gjort lite små tester på andra sidor. Men i alla fall nu har jag börjat jobba heltid igen och kör 10-18 varje dag och har där med ingen möjlighet att plugga på körskolan pga deras öppettider. Och dom erbjuder inte heller så man kan göra tester via internet. Men har fixat fram några dagar jag har fått ledigt för att kunna plugga lite mer på testerna, just nu läser jag bara boken.. Tror ni det räcker eller ska jag köpa här på körkortonline? Har haft kompisar som klarat teorin på första försöket genom att knappt öppna boken och bara gjort faserna ABCF hos STR.. Men skulle vilja klara teorin på första försöket.. Vad säger ni som klarat erat körkort hur månget tid la ni ner? Visst det är individuellt men jag har alltid haft lätt för skolan och så men ja..
Tacksam för svar