Start > Körkortsforum > Ligger bra till?

Ligger bra till?

Bananaskid 2013-04-20 10:09 ! Citera #
Ska göra teoriprov på måndag, och är så nervös att jag inte kommer klara det. På elevcentralen ligger jag i snitt på 60 rätt, och här ligger jag i snitt på 45 rätt. Ligger jag bra till? Ska läsa igenom boken en gång till och råplugga vilket som :)
Jossan-88 2013-04-20 14:30 ! Citera #
Hur kan du bara ha 45 rätt på denna sida och hela 60 på elevcentralen? Jag tycker att du du ligger i farozonen eftersom du har så pass stor skillnad i rätta svar.
Själv ligger jag på c:a 58 rätt när jag gör proven på datorerna på min körskola, och när jag gör test härinne så ligger jag runt 63 rätt. Men för din skull så hoppas jag att du kommer lyckas, samt att du har tur med frågorna..
Skriv gärna hur det gick..
Lycka till!!
HL93 2013-04-20 16:03 ! Citera #
Finns nog inget som säger hur bra man ligger till. Alla är ju olika, har du gjort alla faser och klarat dom så kan du helt klart klara provet. Men det skadar ju aldrig att läsa extra! Lycka till :) Själv har jag gjort sammanlagt 50 test på körskolan och läst boken 2 gånger. Ligger oftast mellan 58-68 rätt på repotionen!

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I går 14:32
3
I går 14:28
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov