Start > Körkortsforum > Teori provet, hur hemsidan har…

Teori provet, hur hemsidan har påverkat kunskapsutvecklingen

Skiiar 2013-03-13 17:45 ! Citera #
Hej hej !

Jag har lite frågor angående teoriprovet, såhär ligger det till, Jag har torskat teorin 2 gånger (klarade uppkörningen på första försöket, gick förvånansvärt bra :o )
Men på teorin så har jag kommit ganska oförberedd, gått igenom boken 2 gånger och skummat igenom den cirka två gånger.
Fick 51p första och 50p andra gången på teorin, Jag bestämde mig för att köpa frågorna på denna hemsida och har har ett snitt på 85% på 18 prov, bara 1 icke godkänt (det första testet).
Jag undrar på ett ungefär, ”hur många poäng” man ”vinner” genom att plugga på denna hemsida, ska jag förvänta mig ett omöjligt uppdrag imorgon (under teoriprovet), eller bli förvånad över hur mycket mer jag kan nu tack vare dessa 1000+ frågor?
(känner att jag har lärt mig en hel del, och fått bra och bredare kunskap än tidigare tack vare denna sida)

Vet att det beror från person till person, och det är olika för alla, men vill gärna höra från andra som har använt körkortonline, Tack på förhand! :D

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I går 14:32
3
I går 14:28
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo