Start > Körkortsforum > Sists bokstäverna avklarade

Sists bokstäverna avklarade

ABECEDE 2013-03-08 06:36 ! Citera #
Då var de sista behörigheterna bärgade. Jag gjorde den ”riktiga” uppkörningen förra veckan för CE och klarade allt utom säkerhetskontrollen. Av någon anledning missade jag att kontrollera om det fanns papper i färdskrivaren, vilket givetvis var sanslöst dumt av mig. Men igår så var det dags igen. Då körningen redan var godkänd så behövde jag bara göra en sammankoppling, säkerhetskontroll samt isärkoppling av ekipaget.

Ett litet tips till alla er som håller på med körkort att ta det lugnt. Det är alltid bättre att sakta ner både i sitt sätt att köra men även att tänka. Var riskmedveten och tala gärna om under tiden ni kör och ser faror och varför ni agerar på ett visst sätt. De brukar trafikinspektörerna uppskatta. Då har man dessurom något att prata om vilket i sig kan släppa en del av nervositeten. Så ta det lugnt helt enkelt. Lita på det från en som har kört upp och klarat för alla behörigheter.

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I går 14:32
3
I går 14:28
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov