Hej allihopa =)
Jag är så nervös vet inte vad jag ska ta mig till! Kan inte fatta att jag ska skriva teoriprovet (FÖRSTA GÅNGEN) snart är så himla nervös....det känns som att jag kommer få UNDERKÄNT då jag är en person som lätt stressar upp mig vill verkligen inte låta stressen ta över. Hur gjorde ni för att hålla er lugna under själva provet?
Det känns som att ingenting fastnar när jag läser boken :S däremot har jag gjort massa tester på gratisteori.se där jag gjort typ 40 olika prov och ligger på 95 % samma med körkortonline. Nu håller jag på med STR elevcentralens ABCF-proven, dom är ju skit svåra!! brukar skriva ner i ett anteckningsblock de frågor jag fått fel på.
Har hört att många tycker att teoriprovet är ganska lätt och att många överdriver och gjort provet till värsta skräck scenariot? men sen har jag också hört att det beror lite på vissa har tur och får de mest basic och enklaste frågorna och andra får ett krångligare prov...men det beror ju självklart också på hur pass mycket man pluggat och hur mycket som verkligen fastnar. Jag blir alltid mentalt blockerad under prov pga av stress :’(
Sorry om inlägget är otydligt och rörigt är så stressad att jag förstår knappt själv vad jag skriver...Måste hålla mig lugn. Hur som haver, några tips? typ en månad kvar tills det är min tur...ska jag fortsätta som jag gör? hur många timmar om dagen ska jag lägga ner?
Tack på förhand för svar