HJÄLP

hej 2012-12-05 22:45 ! Citera #
Jag behöver HJÄLP!
Kan ingenting om säkerhetskontroller på bilar eller vad dem olika föremålen på bilarna heter, t ex vätskorna som finns i motorn osv. Har mitt körprov om 1 vecka! vad ska jag göra?! behöver någon som kan förklara allting steg för steg. har tagit massor med körlektioner men fick aldrig veta något om säkerhetskontroller.
Gäst 2012-12-05 23:17 ! Citera #
Det ingår ju i förberedelserna på trafikskolan. Det borde du kunna be din trafiklärare om hjälp med. Om inte annat, öppna motorhuven på familjens bil och ha instruktionsboken i ena handen.
Gäst 2012-12-06 11:48 ! Citera #
prs
Det ingår ju i förberedelserna på trafikskolan. Det borde du kunna be din trafiklärare om hjälp med. Om inte annat, öppna motorhuven på familjens bil och ha instruktionsboken i ena handen.

Testade det där med min pappas bil en gång för massa år sen. Om man - som jag - tycker att sånt där är knepigt och ingen kunnig person kan hjälpa till privat, så rekommenderar jag att be trafikskoleläraren visa vad som sitter var.

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I dag 14:32
3
I dag 14:28
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo