Jag vet inte, jag kollade inte jag bara försökte att inte gråta... Det var något B och något E. Sedan tog min lärare det pappret så jag ska fråga honom imorgon vad exakt jag borde gjort annorlunda så får vi jobba på det. Men jag vet inte riktigt vad jag borde gjort annorlunda mer än ett par få saker... Sånna dumma misstag du vet, körde för nära en maskin och så tyckte han att jag inte borde växlat ner till 2:an i en rondell som var fri. Men jag har alltid kört på tvåa i rondeller med körskolan, och den var liksom inte jätte stor.. Ska fråga med imorgon, men misslyckas jag på måndag, ja då vet jag inte vad jag tar mig till!
Du tar det på Måndag!
Konstigt.. jag lärde mig från min körskola att alltid växla ner till tvåan i en rondell. Men min handledare som jag körde privat med sa att hon brukar köra på trean om rondellen är fri. Så är lite luddigt de där. Men borde ju vara d körskolan säger som är det rätta.
Håller tummarna för dig på Måndag! bara koncentrera dig och tänkt inte för mycket på att ”jag kmr inte klara det” ”jag måste klara det” osv.
Sätt dig, ta ett djupt andetag och prata inte i onödan med inspektören utan fokusera bara på körningen!