Start > Körkortsforum > Klarade teorin :) tankar om up…

Klarade teorin :) tankar om uppkörningen :/

Joppe 2012-10-16 22:50 ! Citera #
Hej, när jag skulle boka mitt teoriprov fick jag veta att man skulle boka uppkörningen samtidigt och jag har kört mycket i sumpan (Stockholm) så jag bokade uppkörningen där men första lediga tid efter teoriprovet skulle vara den 12 november och teoriprovet var igår, så nu kommer det ju ta en hel månad innan jag får köra upp.

Om jag missar uppkörningen då har jag bara en månad på mig att köra upp igen men som det ser ut nu är det två månaders väntetid om man vill boka en tid, det betyder ju att jag BARA har en chans att köra upp och sen kommer jag tvingas skriva om teoriprovet för att få en ny chans.

Hur är det meningen att man ska hinna köra upp en gång till när väntetiderna är lika långa som teoriprovets giltighetstid?

Nervös och oroad för att behöva skriva ett nytt teoriprov :(

//Joppe
Jossan-88 2012-10-17 00:00 ! Citera #
Men herregud, det där verkar ju vara hel konstigt. Du måste ju kunna få en bättre och snabbare tid tycker jag. För som du säger så har du ju bara EN chans, och det verkar ju inte vara rättvist..
Joppe 2012-10-17 00:25 ! Citera #
Ska försöka ringa dit, jag lyckas inte böra någon bokning eftersom jag redan har en bokad tid och jag vet inte om jag vågar av boka den för om det inte finns någon tid alls innan min så kommer jag ju inte att hinna få en ny för än om två månader (dvs när min giltighetstid har tagit slut)
Gäst 2012-10-17 13:26 ! Citera #
Om du bokar om på nätet blir inte den tid du har bokat nu avbokad innan du bekräftar att du vill ha den nya tiden. Jag var själv tvungen att ringa och boka om eftersom jag först bokat med trafikskolans bil och det kunde jag visst inte göra eftersom jag inte läst teorin hos dem. Knäpp regel.
Hann få lite panik eftersom hon då var tvungen att boka av bägge proven innan hon bokade om dem. Knepigt system!

Senaste foruminläggen

Rubrik
12
I dag 22:40
6
I dag 22:34
11
I dag 17:36
8
I dag 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov