Start > Körkortsforum > Kuggade idag!

Kuggade idag!

dennan 2012-08-28 12:01 ! Citera #
Idag kuggades jag för att jag inte kunde backa in på vänster sida kring en bil, något som jag aldrig fått träna på med körskolan endast på höger sida. Körde i övrigt riktigt bra sade uppkörningsledaren. Någon som brukar träna på detta och har några tips?
Gäst 2012-08-30 12:34 ! Citera #
dennan
Idag kuggades jag för att jag inte kunde backa in på vänster sida kring en bil, något som jag aldrig fått träna på med körskolan endast på höger sida. Körde i övrigt riktigt bra sade uppkörningsledaren. Någon som brukar träna på detta och har några tips?

Hej! Oj!
När du säger att du inte kunde, menar du att du helt gav upp eller att det bara tog lite längre tid?
Jag brukar också nästan endast träna på att backa in på höger sida.. gjort vänster någon enstaka gång när det inte gick att ”köra runt” så att vänster blir höger sida.
Jag tycker själv inte att det är så stor skillnad, man ser ju t.ex. mycket tydligare bilen som är till höger om parkeringsplatsen du försöker backa in på. Men ska definitivt ut och träna mer på det!

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I dag 14:32
3
I dag 14:28
2
I dag 13:33
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov