Start > Körkortsforum > Underkänd uppkörning på tidiga…

Underkänd uppkörning på tidigare godkänd del.

Robin 2012-07-16 13:28 ! Citera #
Kuggade för någon vecka sedan på min andra uppkörning. Jag kom till uppkörningen med protokollet från den förra uppkörningen. Men han sa vi får se vad vi gör idag, egentligen ska man väl gå efter de underkända delarna från den förra uppkörningen?
Iaf så körde vi iväg och när vi kom tillbaka så sa han att resten av uppkörningen hade gått jättebra men jag hade haft för hög fart på smal/ krokig väg. Kände att det här är inte sant då jag inte översteg hastighetsbegränsningen och höll en fart som jag kände att jag skullr klara av. Vad tycker ni om detta??
Gäst 2012-07-16 14:32 ! Citera #
Varje körprov är ett blankt blad. Att du blev godkänd i något moment vid ett tidigare tillfälle förtar inte det faktum att inspektören inte ansåg att du klarade det vid sin enskilda och nya bedömning.
HammerFall 2012-07-16 15:15 ! Citera #
Precis som prs skriver så är varje uppkörning en ny uppkörning, för tänk om man klarar allt på första uppkörningen utom att fickparkera, då kommer ju nästa uppkörning inte bara handla om fickparkering :) Och även om du höll hastighetsbegränsningen på en smal&krokig väg så kan du bli underkänd p.g.a att inspektören upplevde det som att du inte hade full kontroll på allt, och att du kunde ha sänkt hastigheten innan en blind kurva o.s.v. Men det är bara att kämpa på, du är bra nära nu.. Lycka till!

Senaste foruminläggen

Rubrik
12
I går 22:40
6
I går 22:34
11
I går 17:36
8
I går 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov