Start > Körkortsforum > Tacksamt för mitt körkort!

Tacksamt för mitt körkort!

Gäst 2012-06-21 15:19 ! Citera #
Hej!
Idag, fick jag äntligen mitt körkort. Jag hade börjat övningköra för flera år sen men hade kuggat två gånger innan.
Jag måste säga att jag faktisk gjorde några små fel idag. Körde 60 på 50 väg (för en liten stund). bytt körfällt på motorvägen i ”onödan” , stannade lite långbort från en stopplnje och släpte fram en cyklist på en övergångstelle.
Jag tackar JESUS för detta, för idag, körde jag för att ära Gud.

Tack och Gud välsigne er!
tompah 2012-06-21 21:32 ! Citera #
Grattis till körkortet!

Körde även jag upp i Jakobsberg idag och fick mitt kort på första försöket, är så oerhört lättad och nöjd.
Gäst 2012-06-23 21:24 ! Citera #
Grattis, jag fick körkortet för ett par veckor sedan, känns helt fantastiskt underbart.
Gäst 2012-06-26 13:30 ! Citera #
OTR
Hej!
Idag, fick jag äntligen mitt körkort. Jag hade börjat övningköra för flera år sen men hade kuggat två gånger innan.
Jag måste säga att jag faktisk gjorde några små fel idag. Körde 60 på 50 väg (för en liten stund). bytt körfällt på motorvägen i ”onödan” , stannade lite långbort från en stopplnje och släpte fram en cyklist på en övergångstelle.
Jag tackar JESUS för detta, för idag, körde jag för att ära Gud.

Tack och Gud välsigne er!

Det var ju varken gud eller jesus som klarade uppkörningen åt dig. Tacka dig själv för det arbete du har lagt ner. Stort grattis!
Mirz 2012-06-26 14:33 ! Citera #
Grattis! ett halvår sent kanske men ändå :P
Angående topicen så vill jag bara säga att man bör uppskatta sitt körkort och det gör du rätt i. Det är såklart inte så enkelt för alla. Vissa klarar de på första försöket, vissa på tredje osv. Men när man väl klarar det tycker jag att man ska vara stolt över sig själv. Det är ju ändå man själv som fått nöta och nöta alla dessa frågor och samtidigt köra mycket (oftast). Det är ju inget man lär sig över en dag. Så mitt råd är: uppskatta ditt körkort. Det innebär också att du ska vara rädd om det. Ena dagen är det ditt men med en fel handling kan du bli av med det.

MVH

Senaste foruminläggen

Rubrik
2
I dag 13:33
3
I dag 12:06
3
I dag 09:43
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo