Start > Körkortsforum > Teorin avklarad :) YES!

Teorin avklarad :) YES!

Gäst 2012-05-29 20:37 ! Citera #
Känns otroligt skönt. 3:e gången gillt!
Gäst 2012-05-29 20:43 ! Citera #
Grattis! :) Skriver själv provet nästa vecka och börjar känna mig rätt nervös. Jag pluggar fullt i boken och även med STR:s dataövningar. Skulle du kunna berätta lite om teoriprovet är det likt STR:s frågor osv.
Gäst 2012-05-29 20:44 ! Citera #
Gratulerar! Hur många poäng fick du? Tyckte du att det var svårt eller enkelt? Kändes det bra under provet?
killer 2012-05-29 20:48 ! Citera #
Gäst
Grattis! :) Skriver själv provet nästa vecka och börjar känna mig rätt nervös. Jag pluggar fullt i boken och även med STR:s dataövningar. Skulle du kunna berätta lite om teoriprovet är det likt STR:s frågor osv.

Jag har också mitt nästa och (kanske) sista teoriprov nästa vecka. Riktiga provet är likt frågorna på STR, ja. Men frågorna på riktiga provet är svårare formulerade och man får tänka till mer. Svaren är lika varandra osv.

Själv ska jag gå igenom alla mina 40+ övningar som jag gjort på str;s övningar, förstå allt och lära in allt. Måste måste MÅSTE funka denna gång för min del!!
Gäst 2012-05-29 20:50 ! Citera #
Tack, jag fick 57 / 65. :)

Jag kan rekommendera att gå igenom hela teorin här på körkortonline, det har hjälpt mig mycket. Jag har gjort egna sammanfattningar och printat ut. Vissa saker som kommer på provet finns inte ens i boken, så jag har kombinerat boken, körkortonlines teori, datatester på skolan och sökt runt på nätet. Sedan har jag frågat ut trafiklärarna en massa för att få saker på klart!

STR:s dataövningar är bra.
Gäst 2012-05-29 20:51 ! Citera #
Jag har inte slutfört testerna utan pluggat hemma och kört som privatist, alltså bokat prov och uppkörning utan att trafikskolan bokat dom åt mig.
killer 2012-05-29 20:55 ! Citera #