Start > Körkortsforum > NI SOM GJORT UPPKÖRNING!

NI SOM GJORT UPPKÖRNING!

Gäst 2012-05-29 17:55 ! Citera #
killer
Jag kuggade teori idag igen. Har köpt frågorna här 1 gång, men tyckte inte dem var så mycket bättre än str;s frågor som man får av trafikskolan - därför pluggade jag aldrig riktigt seriöst på dem.

Då måste du missat förklaringarna du får till många av frågornas svarsalternativ, här på körkortonline. Det tror jag du skulle dra väldigt stor nytta av.
c.h 2012-05-31 14:18 ! Citera #
Klarade uppkörnigen idag!! :D körkort äntligen!!!!
DrivEEr 2012-06-05 22:52 ! Citera #
För er som kör upp i Hisingen! Får ni köra upp med birgitta är det kört ! Hon kuggar dig på det minsta lilla =)
Gäst 2012-06-06 01:25 ! Citera #
DrivEEr
För er som kör upp i Hisingen! Får ni köra upp med birgitta är det kört ! Hon kuggar dig på det minsta lilla =)

Äh, lär dig köra bil istället, så finns det ingen anledning att kugga ”för minsta lilla”...
Micke78 2012-06-06 13:26 ! Citera #
Prs:
Jag kan faktiskt hålla med om att en del körledare är dumma i huvudet, en kompis till mig vart kuggad för att han körde för sakta förbi en skola där barnen lekte nära vägen. Han körde i 27km/h där det är 30km/h, och sedan vart det negativt i hennes papper när han höll 46km/h genom ett litet samhälle där det är 50km/h, det tyckte hon var tillräckligt för att kugga någon för. Så kom inte och säg att folk ska lära sig köra bil! Men du verkar ju vara sidans ”bror-duktig” som kan det mesta och vet precis allt, men tycker du mest sitter och klankar ner på folk. Om jag har missuppfattat dina inlägg för att dom ska vara skrivna med glimten i ögat så ber jag om ursäkt. Men du kan då slänga in en smile gubbe så man vet om att du skojar..
inspektörn 2012-06-06 22:03 ! Citera #
Micke 78!
prs är realistisk, så lär av honom istället för att klanka ner på honom. Det finns inte en enda person i världen under 25 år som kan säga att en inspektör gör fel! Man saknar helt enkelt referensramar! Man kan TYCKA att en inspektör gör fel, men det är en helt annan sak. Både jag och prs efterlyser ofta vad som är kryssat i protokollet för det är där man kan läsa ut vad som inte funkade!
Är man över 25 år så borde man ha så mycket insikt i hur samhället fungerar så man kan förstå var problemet egentligen finns, nämligen hos aspiranten!
killer 2012-06-06 22:15 ! Citera #
Inspektörn ; Logga in msn :)
Micke78 2012-06-06 23:45 ! Citera #
Inspektörn:
Så med andra ord kör 98% av svenska folket helt fel om man ska gå efter dina riktlinjer. Det vore skillnad om man hade kört lite för fort utanför en skola, men nu åkta han dit på att han åkte 3km/h för sakta. Kallar du det inte för petigt och att den kontrollanten var lite för tjurig så vet jag inte om jag VILL ta åt mig av nått som du skriver :D
inspektörn 2012-06-06 23:58 ! Citera #
Micke 78!
Visa mig protokolett!
Micke78 2012-06-07 00:12 ! Citera #
Som jag skrev så var det min kompis gamla protokoll, så jag tvivlar på att han har det kvar. Och detta var för 5 år sedan. men kan ju alltid fråga honom om han har det kvar så kan jag skicka det till dig. Är det okej att man då kan kräva en ursäkt från dig där du säger att DU hade fel, och att sånt faktiskt kan hända?!?!.. :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
12
I går 22:40
6
I går 22:34
11
I går 17:36
8
I går 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov