Start > Körkortsforum > Jag klarade uppkörningen!

Jag klarade uppkörningen!

Moi 2012-05-28 12:52 ! Citera #
Jag klarade uppkörningen!
Fixade teorin med 92% exakt för en vecka sedan och har gått o gruvat mig för uppkörningen hela veckan. Stressmage hela helgen :/
Körde i Malmö med en JÄTTETREVLIG inspektör, fick kolla handbromsen på säkerhetskontrollen och iväg körde vi. Konstigt nog var jag inte nervig alls. Tro mig, jag blir nervig för ALLT vanligtvis!
Lite i stan, rondeller, motorväg, landsväg, villaområde och back runt hörn och hem igen.
Fånlycklig för att jag inte fick en enda anmärkning på nånting!
Så nu sitter jag här med mitt bevis om körkort och har följande råd till er som oroar er inför uppkörningen:
Ta det lugnt, tro på dig själv och ha roligt, för det är kul att köra bil!
Och för Guds skull, stressa inte upp er genom att läsa eller lyssna på skräckhistorier.
Vi ses på vägarna! :)
miccan 2012-05-28 14:51 ! Citera #
Håller helt med dej!!! jag gick o stressade upp mej som en tok innan,trodde jag skulle dö dem sista minutrarna på teoriprovet,men det gick kanon!! hade min uppkörning i fredags,var toknervös innan,men så fick jag vårldens underbaraste man som inspektör,så cool lugn o vi pratade om allt!! det gick jättebra!!! hade oxå hört världens skräckhistorier innan,som min körlärare sa: tro på dej själv och va postiv,jag(hon) vet att du är mogen för detta!! känns fantastiskt!!! har kunnat få ihop detta trots att jag jobbar och har 3barn...!!!!!!
kör försiktigt alla ni där ute!!!!! :D
Proxy 2012-05-29 19:42 ! Citera #
Jag körde även upp i Malmö, vad hette din inspektör? :D

Grattis!!!
Moi 2012-05-30 07:43 ! Citera #
Grattis själv Proxy!
Jag vill inte bidra till ryktesspridningen om vem som är good guy/bad guy på Trafikverket i Malmö så därför nämner jag inte inspektörens namn här, hoppas du förstår.
Tyvärr är ryktesspridningen massiv om Malmös inspektörer och några rykten har jag tom hört från trafiklärare. Tråkigt.

Idag ska jag ut och köra helt solo, lite pirrigt måste jag erkänna :)
Gäst 2012-05-30 15:19 ! Citera #
GRATTIS, känns säkert helt fantastiskt underbart !!
Moi 2012-06-12 19:59 ! Citera #
Grattis själv!
Ja visst känns det underbart! :D

Senaste foruminläggen

Rubrik
12
I går 22:40
6
I går 22:34
11
I går 17:36
8
I går 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo