Start > Körkortsforum > Kunskapprov

Kunskapprov

Annie 2012-05-26 22:58 ! Citera #
Hej jag undrar om man har läs svårigheter & inte förstår svåra frågor lätt kan man be om att få enklare fråger eftersom de ta mycket läääängre för mig att läsa
Gäst 2012-05-26 23:53 ! Citera #
Enklare frågor får du inte, däremot kan du får ett anpassat prov:

http://korkortsportalen.se/jag-ska-ta-korkort/personbil/Forarprov/--Anpassade-prov/
Annie 2012-05-27 10:54 ! Citera #
Kan man få öva på frågerna lite innan själva provet alltså får man reda på frågerna någon vecka innan?
Gäst 2012-05-27 13:44 ! Citera #
Annie
Kan man få öva på frågerna lite innan själva provet alltså får man reda på frågerna någon vecka innan?

Nej, det skulle ju förta momentet med att testa kunskaperna. Det enda sättet att träna på frågorna är att göra det med sådana som liknar de som kommer på kunskapsprovet, exempelvis på körskolan eller här på körkortonline.se.
Annie 2012-05-27 14:12 ! Citera #
Ser frågerna ut som här på körkortonline? Ska man köpa 1000 nya fråger eller räcker de med dom 65 gratis frågerna?
Formulerar dom frågerna på ett annat sätt? isåfall hur?
erraN 2012-05-27 14:24 ! Citera #
Annie
Ser frågerna ut som här på körkortonline? Ska man köpa 1000 nya fråger eller räcker de med dom 65 gratis frågerna?
Formulerar dom frågerna på ett annat sätt? isåfall hur?

Det finns inga genvägar! Köp STR boken läs försiktigt och mycket det ska ta tid! Köp MASSOR av tester STR tester e bra köp via trafikskolan. Jag pluggade till och från i 8månader och fick 56rätt. PLuggade totalt över 50h+
Annie 2012-05-27 14:28 ! Citera #
Så denna sidan är inte bra då? Jag lär mig bättre att plugga på datan
Gäst 2012-05-27 19:00 ! Citera #
Annie
Så denna sidan är inte bra då? Jag lär mig bättre att plugga på datan

Använd den här sidan som komplement till en bok som går igenom teorin grundligt. Alternativet är att använda Bonniers trafikskola för datorn, men om det är lässvårigheter som ligger i grunden så bör du kontakta en trafikskola för råd och hjälp hur du fortsätter.
Annie 2012-05-27 22:55 ! Citera #
Exakt vilka frågor kommer jag få på provet?
Micke78 2012-05-27 22:59 ! Citera #
Annie
Exakt vilka frågor kommer jag få på provet?

Det vet man aldrig, visste man det vore det ju inget prov :D .. Utan alla frågor lottas och det kan komma vilka frågor som helst. Så mitt tips till dig är att läsa i boken så mycket och så ofta du bara kan, sen kan du köpa dom extra 1000 frågorna som ett kompliment. Så läser jag och tycker det funkar jättebra.

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I dag 14:32
3
I dag 14:28
2
I dag 13:33
3
I dag 12:06
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest