Start > Körkortsforum > Kuggad :(

Kuggad :(

sadman 2012-05-21 15:32 ! Citera #
Hade uppkörning idag och kuggade på i princip allt med landsväg. Nerverna tog över och började svettas :( Missade även en väjningsplikt som jag har kört igenom 100 gånger för och klarat det alla gånger. Körde med farsan dagen innan och allt gick felfritt men nu var det nåt skumt....
Vet inte om man vågar boka uppkörning igen :( 2mån kvar på teorin iaf.

Nån som hamnat i likadan situation ?
Micke78 2012-05-21 17:17 ! Citera #
sadman
Hade uppkörning idag och kuggade på i princip allt med landsväg. Nerverna tog över och började svettas :( Missade även en väjningsplikt som jag har kört igenom 100 gånger för och klarat det alla gånger. Körde med farsan dagen innan och allt gick felfritt men nu var det nåt skumt....

Kan tyvärr inte säga att jag har hamnat i samma situation ännu då jag inte har gjort varken teoriprovet eller uppkörningen ännu. Men min tips till dig är att inte ge upp! ta dig mod till att boka en ny tid för uppkörning. Och jag är säker på att du kommer greja det nu eftersom du vet vad du gjorde för fel första gången. Hade vart värre om du hade kuggat och inte veta vad du gjorde för fel :)
Jag tycker inte att det är konstigt att man är grymt nervös första gången man ska köra upp Och då är det lätt hänt att man kan göra misstag. Men jag önskar dig all lycka!
blabla 2012-05-24 13:19 ! Citera #
Sitter i samma båt, men ja blev kuggad på typ 2 olika småsaker..... Blev lite rätt att kuggar nästa gång på non annan skit sak. Men jag tycker teorin va jobbig! så ja ska fan me ha kortet innan den tiden tar slut!
Gäst 2012-06-12 16:33 ! Citera #
sadman

Nervositet, nervositet. Många är väldigt nervösa, skakiga och plötsligt tappar man fokus för att någon sitter och tittar på en och hur du kör i 30-40 min. Försök öva på avslappning så går det nog lättare nästa gång!

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I dag 14:32
3
I dag 14:28
2
I dag 13:33
3
I dag 12:06
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov