Start > Körkortsforum > Vägverkets frågor

Vägverkets frågor

Catta 2012-04-18 19:46 ! Citera #
Hejsan.

Jag undrar om det är någon som vet hur vägverkets frågesystem fungerar?
Det vill säga, om det finns något system för hur frågorna slumpas fram.

Mvh Catta
inspektörn 2012-04-18 21:04 ! Citera #
Catta!
Frågan är ganska onödig eftersom det är enklare att läsa på dom olika momenten såsom trafikregler, miljö osv än att tänka på frågor och svar!
I varje prov skall det finnas ett visst antal frågor från varje kategori och jag tror att dom har tusentals frågor att välja mellan och datorn blandar och ger som den vill.
Lär dig för livet och inte för provet, så kommer du ha större chanser att överleva i trafiken!
Catta 2012-04-24 10:57 ! Citera #
Hejsan.

Tack för ditt svar.

Jag har redan varit uppe och skrivit ett antal gånger och kuggat. Jag var bara nyfiken på hur frågorna väljs fram.

Mvh Catta.
inspektörn 2012-04-27 08:52 ! Citera #
Jag förstår din frustration, själv hade jag mycket svårt med teorin då jag enbart ytinlärde mig, runt 20-strecket låg mina teoriprov på. Efter att jag hade hittat mig själv gick det dock mycket bättre.
Lita på dig själv så går det nog bra!
inspektörn 2012-04-27 21:00 ! Citera #
Guud vad kul det är att hacka andras nick!
Gäst 2012-04-27 21:06 ! Citera #
inspektörn
Guud vad kul det är att hacka andras nick!

Om du registrerar ett nick så uppstår inte problemet med att missnöjda människor som inte klarar av att köra bil förstör för andra.
inspektörn 2012-04-27 21:11 ! Citera #
Prs!
Låt barnen leka!
killer 2012-04-27 21:16 ! Citera #
Inspektörn.

Kolla min tråd ; https://korkortonline.se/forum/2949/

Skriv gärna något.. :(
inspektörn 2012-04-27 22:26 ! Citera #
Killer!
Det verkar som om du har hamnat i det stadiet där du bara vill nå upp till 52 poäng och få det avklarat.
Mitt råd är att sikta på 65 rätt! Sätt ett högre mål än precis godkänt så får du se vad som händer!
killer 2012-04-28 04:43 ! Citera #
Inspektörn : Det du säger stämmer till viss del. I början var det egentligen inte så, ända tills 4;e kuggen så siktade jag på högre än 52. Men nu börjar jag bli stressad och börjar må dåligt, jag vill liksom bara få det överstökat - Men jag förstår din tanke och håller med, men tyvärr är det svårt att tänka på det viset när man börjar bli stressad. Speciellt nu när man har 2 månader på sig. Dock är ju det viktigaste att man förstår alla svar bakom och anledningarna - och det gör jag ju.

Hursom, ska sikta på högre poäng nu och ge gärnet.

Senaste foruminläggen

Rubrik
3
I dag 12:06
3
I dag 09:43
1
I går 22:06
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor