Hej!
Jag har övningskört väldigt mycket och ENDAST läst teorin här på körkortonline samt gjort alla 1000 testfrågor här. Gjorde ett test innan varje körtillfälle så ca 10 gånger.
Klarade idag teoriprovet på första försöket, 57/62 poäng!
Så den här sidan är enligt min åsikt väldigt bra, förstår du varför du svarar som du gör och inte bara memorerar bilderna kommer du klara uppskrivningen hur lätt som helst! Frågorna är likadant uppbyggda och påminner mycket om varandra. Så varva din teori på den här hemsidan med körningen så kommer det gå prima!
Jag hoppas att även jag klarar det, jag har köpt frågorna här nu 3 ggr och pluggat kategori efter kategori. Och även gjort teoritest på tid ett antal x och där ligger jag mellan 56-63 rätt!
Jag har min uppskrivning nu den 3 sep. som privatist o min uppkörning är den 5 sep. Dock tog jag väldigt sena tider till bägge. Dels så hinner jag plugga samma dag som min uppskrivning och min uppkörning tog jag så sent som 15;30, dels för att hinna varva ner och även kanske hoppas på att det är en inspektör som vill snabbt hem från allt slit på fredagen. Så h*n vill kanske bara hem och låter en bara köra ett varv eller så, (vad vet jag). Eller så kanske det till och med är en sur människa som klaga på allt och har haft en jobbig dag, Gud nåde mig då som kör upp som privatist.
Hoppes jag bara lyckas med det! =)