Start > Körkortsforum > Uppkörning klar, teorin kvar!

Uppkörning klar, teorin kvar!

killer 2012-04-13 17:31 ! Citera #
Hej !!!!

Sjuuukt glad.. Klarade uppkörningen idag!!!! Fick backa, köra i motorväg, vända från lämplig plats m.m. Planeringen, avsökningen allt gick perfekt. Eftersom att jag kuggade teoriprovet i onsdags så fick jag inget bevis om körkort men, jag bokade tid direkt efter cirka 2 veckor framåt. Och nu handlar allt om att klara det här. Jag var extremt taggad, motiverad och koncentrerad idag..

Uppdaterar :)
lena 2012-04-13 21:36 ! Citera #
Tjoho vad kul, grattis!!!! :D :D :D
japonikka 2012-04-14 19:31 ! Citera #
Grattis killer!

Du har haft det kämpigt, men du fixade det till slut :D
Du kommer fixa teorin också, det är jag säker på :)
killer 2012-04-14 20:54 ! Citera #
Lena ; Tack, men har ännu 50% kvar :)

japonikka ; Tackar :)!

Jo jag hoppas jag fixar teorin. Bokade teorin 2 veckor framåt, fick 45 på sista teoriprovet (har fått 48 som bäst) Men nu använder jag
block, papper, repeterar - skriver ner - går tillbaka. Ja jag har bytt mitt sätt att studera på , Kommer också att plugga stenhårt på
trafikskolan varje dag fram till provet.. Tänker inte missa den här chansen men pressen kommer finnas kvar tills jag tar körkortet 100% :)

Kollar också på mina gamla teoriresultat, därav mina brister och pluggar på dem.
Coopah 2012-04-17 03:42 ! Citera #
Vad kul, grattis! :) Kom gärna tillbaka och uppdatera :)
leprachun 2012-04-19 13:49 ! Citera #
Duktig du är, det är allt svårare att ta körkort nu för tiden än det var för 10-20 år sedan. Det kostar mer och tar mycket mer tid.

Senaste foruminläggen

Rubrik
12
I går 22:40
6
I går 22:34
11
I går 17:36
8
I går 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest