Tja, allt beror på vilket prov du får, de är liksom 700 frågor de väljer ut 70 frågor och tar bort 5 frågor från provet.
Jag har gått en hel termin i gymnasiet teoriskola 4tim i veckan, fick MVG läst boken över 20 ggr, suttit på körkort online o studerat mina fel, och ända missade jag på första fick jag 51 och idag fick jag 48, ja tror allt har med turen vilka frågor man får på testet, båda testen jag genomförde var väldigt jobbiga me tanke på att ja fick många frågor där alla svar var rätta men de är en man måste välja osm är rätt, och även konstiga frågor som icke har med körkortet bil etc och göra, däremot fick båda mina vänner som tog proven samtidigt väldigt lätta frågor o de har inte studerat lika mkt som mig o de fick 60, 63p.....
så man får hoppas på turen också, och även de personen innan mig nämnde nervositeten gör även att man kan göra små fel, slappna av o tro på dig själv, ja tror ja faila för att ja inte trodde på mig själv denna gång, ja har liksom klarat uppkörningen på första o fick 51p på första teorin så de är lite jobbigt nu när man är så nära körkortet men ändå så långt bort ifrån den liksom