Hade privat övningkört 65 lektioner och kuggade 4 gånger!
Hade kört upp i Farsta. Efter varje kuggning tag flera lektioner, med det känndes att jag sitter fast. Min handledare börjat mjölka mig på pengar och gjörde ingen nytta. Tappat självförtrående helt. Efter sista kuggningen kontaktade jag körskolan, gjorde test körning och fick veta att jag måste ta 10 lektioner. Har kört med 3 olika lärare som hade olika syn på hur man gör i trafiken
Efter 6 lektioner fick shock när en av lärarna sa att jag inte alls redo för uppkörningen och behöver köpa 10 lektioner till. De på körskolan hade nästan lyckats att övertyga mig, jag försökt att skjuta upp upkörningsdatum från 29 februari nånstans i mars, men det fanns ingen tid. Så jag struntade i det och bestämde att köra upp ändå!
Trots allt var lärarna sa, så kände jag mig REDO som alldrig för!!! Kört upp i Farsta i 50 min och var super nöjd med allt, tills jag fick backa runt hörnet och backa in i parkering ruta. Så fick jag min 5 kuggning och i raporten ståg det bara två prikar
Kom hem och bokade tid tidigt morgon dag efter och klarade allt! 6 uppkörningar och körkortet i fickan, känns overkligt.
Lycka till allihopa och tro på er själva!