Start > Körkortsforum > Boka flera tider?

Boka flera tider?

jossi<3 2012-03-06 16:23 ! Citera #
Hejsan

Undrade bara, eftersom att det är relativt svårt att få en tid att köra upp på så undrar jag om man kan beställa flera tider.

Om jag idag t ex beställer tid om 2 månader vid 3 tillfällen efter varandra (mån, ons, fre) ex.
Ifall man kuggar första eller får förhinder osv. Någon som vet om man kan göra så här?? Vore välldigt bra iaf.

När måste man avboka för att inte behöva betala resterande bokade tillfällen?? är det inom 12 timmar? 8-)
inspektörn 2012-03-06 19:46 ! Citera #
Jossi: om du är så osäker på om du skall klara uppkörningen så du vill förhandsboka flera tillfällen skall du inte köra upp!
Du är i så fall väldigt långt ifrån att få körkort och bör träna mycket mer innan du ens tänker på uppkörning!
Kursplanen bygger ju på att du skall vara så förberedd inför provet att du bara går in och gör teoriprovet och sen ut i bilen och kör upp. Allt i utbildningen skall vara klart innan du tar dig till Trafikverket! Då slipper du omprov!!
Skulle du då mot förmodan kugga, kan det vara bra med lite tid för att öva på dom bristerna man hade på körningen!
Ta det lugnt och träna, träna, träna och därefter träna ännu mer!
Ingen, obs! Ingen kör perfekt, så du blir aldrig fullärd!
samueel 2012-03-17 18:07 ! Citera #
jossi<3
hejsan

Undrade bara, eftersom att det är relativt svårt att få en tid att köra upp på så undrar jag om man kan beställa flera tider.

Om jag idag t ex beställer tid om 2 månader vid 3 tillfällen efter varandra (mån, ons, fre) ex.
Ifall man kuggar första eller får förhinder osv. Någon som vet om man kan göra så här?? Vore välldigt bra iaf.

När måste man avboka för att inte behöva betala resterande bokade tillfällen?? är det inom 12 timmar? 8-)

Jag fyller 18 i mitten av Juni, och har funderat på göra samma sak. men sen som den som svarade före mig sa, så är det ett tecken på osäkerhet, och kan påverka.

Senaste foruminläggen

Rubrik
2
I går 22:41
1
I går 22:06
2
I går 12:10
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest