Start > Körkortsforum > Frågorna här på körkortonline

Frågorna här på körkortonline

korkortsfragor 2012-02-02 23:30 ! Citera #
Har teorifrågorna på körkortonline hjälp er klara provet?
Gäst 2012-02-09 11:48 ! Citera #
Absolut. Jag använde en gammal utgåva av körkortsboken (tryckt 2005 om jag inte minns fel), teorin och frågorna här på körkortonline. Jag klarade teoriprovet med 64 poäng av 65 den siste augusti 2011.
Staffan 2012-02-13 17:38 ! Citera #
Precis som personen ovan använde min syster en gammal bok och körkortsfrågorna här och klarade sitt teoriprov galant på första försöket, så det är bara att köra på! :)
Stina_1112 2012-02-21 11:39 ! Citera #
Min körskola har väldigt konstiga öppettider vilket gör att jag sällan hinner gå dit och plugga vid datorerna där. Jag har bara läst på i böckerna under hela tiden och det börjar bli uttjatat nu vilket gör att jag lätt ger upp och slutar att läsa. Sedan fick jag tips om körkortonline.se och det är ju egentligen samma saker som står här som i boken, men det är roligare för att det är något annat än det jag varit van vid tidigare. Plus att du kan göra prov här vilket också är superbra :D
peter18 2012-02-22 16:17 ! Citera #
För det första är det nog väldigt bra att göra frågor överhuvudtaget, blir ju stor skillnad mot att bara läsa boken. Det bästa är väl att göra frågorna och sedan kolla upp felen i boken och lära sig av sina fel. Sen att göra frågorna även här tillsammans med de på trafiskolan leder till att man får bättre variation på frågorna och många mer olika exempel som man har nytta av. Dels på provet där man troligtvis känner igen fler frågor om man har gjort många och dels när man har sitt körkort och är ute och åker :)
Gäst 2012-02-22 21:32 ! Citera #
korkortsfragor
Har teorifrågorna på körkortonline hjälp er klara provet?

Jag hoppas att frågorna kommer hjälpa mig, har iaf lärt mig olika saker tack vare dem. Både fakta och att man kan behöva läsa frågan mer än en gång och titta noga på bilderna för att inte missa nån liten total
vano 2012-02-23 17:57 ! Citera #
Min bror köpte här på körkortonline. Han pluggade inte äns på boken. Han pluggade sista veckan här på körkortonline, och fick 56 rätt!
Körkortonline.se - Rekommenderad!
Gäst 2012-03-01 15:48 ! Citera #
Mina två bröder klarade teoriprovet på första försöket med hjälp av frågorna här. Sitter och gör test efter test och det känns ganska bra, men känner pressen. Vill ju inte vara den första i familjen som misslyckas. Men, men, förhoppningsvis ligger lyckade teoritest i generna!
Gäst 2012-03-09 03:14 ! Citera #
Testade gratisdemon och tyckte jag lärde mig riktigt mycket på bara ett test faktiskt!
Micke78 2012-05-07 14:32 ! Citera #
Jag hoppas att dessa frågor kommer till hjälp, och jag har hört samt läst att frågorna här på sidan ska vara svårare än dom riktiga frågorna på det riktiga provet. Kan ju bara hoppas att det stämmer då man har fått 59 rätt två gånger på raken på det fulla provet som finns här. Tycker absolut att det är värt att betala 190kr för en månad, det finns fler frågor samt att man lär sig otroligt mycket :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I dag 14:32
3
I dag 14:28
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo