Start > Körkortsforum > Vad är viktigast att tänka på …

Vad är viktigast att tänka på under uppkörningen?

Gäst 2021-08-24 10:38 ! Citera #
Där har du fel ” Gäst”

Det spelar visst roll vem man får på körprovet.. Alla bemöter inte alls likadant och alla bedömer inte alls på samma grunder.
Du kanske jobbar som en inspektör eller har helt enkelt haft tur. Men vet definitivt Inte att alla inspektörer bemöter likadant. Å det är bevisat.
Lev inte i en rosa värld.
Gäst 2022-02-24 13:11 ! Citera #
Idag körde jag upp i Härnösand jag åkte upp hit från Stockholm.
Det jag fick göra var i princip lite allt man tränar på i körskolan, men viktigaste var att instruktören ser att du är medveten om säkerheten. Att du håller en rörlig blick vänder huvudet hit o dit och kollar ordentligt att du saktar ner när du ser förändringar i trafiken.
Det var mycket snö här uppe och jag var livrädd att kugga men det gick bra. Hon sa att ja gjorde lite små fel men att ja va noga och uppmärksam med säkerheten och reglerna vilket är en grund som ska sitta sen allt annat får man träna lite eftersom när man har körkortet.

Senaste foruminläggen

Rubrik
1
I dag 14:09
8
I går 20:00
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest