Det kan jag nog hålla med om faktiskt. Inspektörerna har väl varit lite så där, den första ville prata en hel del och hjälpte till lite och så när man fick typ motorstopp och så, då hon visste att jag aldrig kört deras bil tidigare. Medan den andre skulle nog kuggat mig om man inte körde som Gud själv kändes det som efteråt. Jag vill gärna ha en dialog i bilen då min körskolelärare brukar prata nästan hela tiden hehe, hjälper mig att slappna av lite mer. Men på andra uppkörningen var det på tok för tyst bortsett från de första 5min och det kändes som han inte ville prata när man själv försökte få igång något.
Vägarna man får åka skiljer sig också en hel del från den ena till den andra. Min första uppkörning var egentlige busenkel och jag hamnade aldrig i en riktigt svår situation då vi körde mest landsväg, något jag är bra på, och nästan noll i stadsmiljö och högerregel. Nervositeten satte tyvärr stopp för mig den gången med nog ett för mycket småfel.
Andra gången var det rondeller i drivor kändes det som och mer stadskörning och fler svårare situationer. Nu körde jag skit på andra så jag hade kuggat mig själv också, men t ex att jag blev underkänd på parkering, trots en så när perfekt sådan, sa en del om hur han bedömde i mina ögon.