Start > Körkortsforum > När var ni ”klara”

När var ni ”klara”

sophie 2012-01-17 21:02 ! Citera #
Hur gick det till när skolan bokade in er för uppkörning? Kände ni att ni var klara då? Väntar och längtar ihjäl mig på att det ska bli dags men det känns som att det är omöjligt för man blir ju aldrig fullärd i trafiken.. Hur gick det för er?
Gäst 2012-01-18 13:07 ! Citera #
Hur gick det till när skolan bokade in mig för uppkörning? Vet faktiskt inte riktigt hur det gick till. Jag fick ett samtal från trafikskolan som gick ungefär såhär:
Trafikskolan ringer och säger ”Hej! Vi har bokat uppkörning och teoriprov för dig om åtta veckor.”
”Jaha?! Är det verkligen rimligt? Anser ni att jag hinner bli redo tills dess?” frågar jag.
”Ja då, det är ju åtta veckor kvar. Det är inga problem” får jag som svar.
”Okej” säger jag, vi lägger på och jag mår illa av nervositet.
Men de hade rätt. Åtta veckor senare hade jag körkort :)
sophie 2012-01-18 19:35 ! Citera #
Gäst
Hur gick det till när skolan bokade in mig för uppkörning? Vet faktiskt inte riktigt hur det gick till. Jag fick ett samtal från trafikskolan som gick ungefär såhär:
Trafikskolan ringer och säger ”Hej! Vi har bokat uppkörning och teoriprov för dig om åtta veckor.”
”Jaha?! Är det verkligen rimligt? Anser ni att jag hinner bli redo tills dess?” frågar jag.

Oj... Jag drömmer seriöst om detta samtal!! Körde du mycket under dom veckorna? Kände du dig klar och redo är uppkörningen kom? Var du säker på att varje moment under uppkörningen? Tusen frågor:) tack för ditt svar!
Gäst 2012-01-24 14:59 ! Citera #
Gäst

Men oj, vad konstigt att de bara ringde. haha
Men det funkade ju för dig iaf :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
2
I går 22:41
1
I går 22:06
2
I går 12:10
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo