Sex i bilen
Om jag kör in på en rastplats och ingen är nära, får jag då ha sex i bilen?
Nej, det får du inte. Eftersom det alltid kan dyka upp någon ändå är det förbjudet. Av samma anledning får du inte ha sex på ett torg klockan tre på natten, även om det skulle vara folktomt just då.
om jag kör in på en rastplats och ingen är nära, får jag då ha sex i bilen?
L
L!
Du får ha sex i bilen så länge alla sitter på en plats med bilbälte,i vissa fall kan du ha åtta!*s*
Du kanske inte får, men det behöver ju inte vara ett hinder. Regler är till för att brytas
Du får inte, men de är ju upp till var och en!
På tal om det där, råkade ta fel uppfart på E vägen ifrån Enköping till Uppsala och hamnade på motorvägen mot Västerås istället, lyckades efter en 20minuter hitta en avfart och tänkte vända på en pendlarparkering. Klockan var väl kanske 20-21 så det var mörkt ute, en ensam bil parkerad, inte mer med det tänker vi och kör in och vänder. När våra lysen når bilen tittar två ganska förvånande personer upp och släcker snabbt sitt lyse, blev lite skratt i bilen på vägen hem. De var väl påväg från någonstans och kunde inte vänta tills de var hemma
Vilken urtöntig och irrelevant fråga, har inte alls relevans för frågor om körkort!
Nej, jag tycker inte man ska ha sex i bilen. Det känns fel för mig och det är inte nödvändigt. Det är upp till var och en dock. Men då står man inte på torget på en rastplats, det måste vara längre bort från människorna typ i skogen eller där helt enkelt inte så mycket människor är, men kör på om ni vill bara inte bland folk.
På frågan om man får ha sex personer i en personbil så är svaret både ja och nej. Normalstora personbilar har bara sittplats för fem personer inklusive förare, medan en skåpbil eller minibuss som det kanske kallas däremot kan ha sittplats för upp till nio personer.
I en normalstor personbil får inte fler än fem personer inklusive förare färdas samtidigt, bilen har ju ändå inte sittplats för fler än fem, men det har säkert förekommit ändå att (framförallt) barnfamiljer med minst fyra barn har åkt sex i en personbil, genom att låta tre barn sitta i baksätet medan det fjärde barnet sitter i bagageutrymmet och att åka i bagageutrymmet är såvitt jag vet olagligt och kan ge böter vid en poliskontroll. Är man många barn i en familj så ser man hellre till att ha en tillräckligt stor bil som rymmer sex, sju eller åtta personer istället för att åka i en bil med sittplats för högst tre av barnen.
Senaste foruminläggen
Rubrik