Start > Körkortsforum > Klarade uppkörningen men måste…

Klarade uppkörningen men måste klara teori inom 2 månader’’

thai i svensk hjärta 2011-12-22 14:07 ! Citera #
Hej ’ alla vänner på forumet. Först vill jag bara säga att jag gilla det här sida från och med när jag håller på med att ta körkortet.
Jag är jätte glad att jag klarade min uppkörningen i Västerås i tisdag ;) nu måste jag koncentera mig på teori ’
förra provet fick jag 47 så här ser ut..
mitt resultat Max resultat
1.Fordonskännedom, manövrering 3 7
2.Miljö 4 5
3.Trafiksäkerhet 11 16
4.Trafikregler 24 32
5.Personliga förutsättningar 5 5
Summa: 47 52 65

Vad tycker ni om mitt resultat ? för mig som har bott i Svrige i 5 år fick första prov på 47 p helt ok ! eller har ni några kan tipsa så kan jag träna extra på ;) tack ! jag vet som det ser ut så måste jag träna på trafikregler och trafiksäkerhet jätte noga .
Synd ! att det inte finns på mitt språk ;( men men ska inte backa för det ska klara det här teori och har körkort så snart ;) kämpa på ;) kul om ni kan tipsa mig !!
Gäst 2011-12-26 18:34 ! Citera #
Hej!

Jag klarade inte teoriprovet första gången och då såg det lite ut som din bara att jag behövde träna lite extra på trafikregler. När jag fick reda på vad jag inte kunde tränade jag på dessa men tränade också på det jag klarat. Man vill ju att det ska sitta i ryggmärgen. Ditt resultat såg faktiskt bra ut. Ett tips är att försöka komma ihåg vad du inte klarat och träna extra på dessa frågor och inom det området. Jag gick in på nätet och gjorde övningar och svarade på frågor. Ca 3 veckor senare klarade jag teoriprovet.

Senaste foruminläggen

Rubrik
12
I går 22:40
6
I går 22:34
11
I går 17:36
8
I går 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov